vineri, 2 noiembrie 2012

iPhone 5 oficial in Romania

,

Vodafone a lansat oficial iPhone 5 in Romania

iPhone 5
De cand a fost lansat iPhone 5 la nivel mondial, fanii si impatimitii Apple il asteapta cu nerabdare si in Romania. Iar asteptarea a luat sfarsit in noaptea de 1 spre 2 noiembrie, cand cei de la Vodafone s-au pregatit, cum altfel, decat cu o lansare oficiala.

4 mari orase din Romania, Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara, Ploiesti, au avut onoarea de a gazdui acest eveniment. Eveniment cu prilejul caruia cei de la Vodafone impreuna cu BlogalInitiative au pus si de-o campanie pentru bloggeri. Treaba sta cam asa: De ce imi doresc eu un iPhone 5 de la Vodafone?

Si nu am avut de rascolit prea mult sertarele mintii, ca raspuns a venit imediat. Pai cum de ce? Pai e de la Vodafone. Si asta inseamna un internet de mare viteza si un pret, care cred eu, e cel mai mic de pe piata la ora actuala. Deci raspunsul e destul de simplu. Pe langa specificatiile telefonului (pe care ti le ofera oricine), Vodafone iti ofera un pret bun si un internet de mare viteza. Si asta fara a lua in calcul ca in curand vor fi disponibile abonamantele pentru reteaua 4G, care vor veni ca un "update", daca pot sa-i spun asa, la un telefon deja foarte bun.

Ar mai fi multe motive printre care mi-as dori un iPhone 5. Si desi multi carcotasi vor vorbi despre telefoane cu specificatii mult mai bune, adevarul e ca iPhone 5 se achita de toate sarcinile unui smartphone cu brio. Si ce-ti poti dori mai mult de atat de la un telefon? Specificatii de top, design superb si un meniu de nota 10. Da, meniul celor de la Apple mi se pare cel mai intuitiv si user friendly de pe piata.

In concluzie, imi doresc un terminal de top, un lucru de calitate, iar cei de la Apple, prin intermediul Vodafone, imi ofera acest lucru.


Puteti afla mai multe lucruri despre nou iPhone aici: https://www.vodafone.ro/iphone

1 comentarii:

  • 18 noiembrie 2012 la 19:42
    cronicas says:

    personal cred ca e inutil sa arunci bani pe un astfel de produs

    delete

Trimiteți un comentariu

 

Prin Maramures Copyright © 2012 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger